آرام رشیدی
سمت: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی
شماره تماس: 39903250
پست الکترونیکی: aramrashidi230@gmail.com
مهارت ها: مدیریت مالی- حسابداری- تحلیل فرصتهای بازاری و مدیریت پروژه - مدیریت منابع انسانی (HRM)
روابط عمومی و مذاکره - تحلیل داده - مدیریت ریسک - اقتصاد سنجی
سوابق تحصیلی:
- کارشناسی مدیریت -گرایش صنعتی/ دانشگاه علامه طباطبایی تهران
- کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی/ دانشگاه علم و صنعت ایران
سوابق شغلی:
- عضو هیئت مدیره و معاون پشتیبانی و امور اقتصادی شرکت بیمه نوین
- رئیس و عضو هیئت مدیره نوید اندوخته بهداد ( سهامی خاص)
- رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت لبنیات کالبر (سهامی عام) تهران
- رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت صنایع غذایی ایران (سهامی خاص) تهران
- رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت نوش مازندران (سهام عام) تهران
- عضو هیئت مدیره ساینار ثروت پارس - تهران
- رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت کارتن ایران (سهامی عام) تهران
- عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت یاری رسان پارسیان (سهامی خاص) تهران
- مدیر روابط عمومی بیمه ما (سهامی عام) تهران
- مدیر پشتیبانی بیمه ما (سهامی عام) تهران
- مدیر روابط عمومی بیمه پارسیان (سهامی عام) تهران
- مدیر اداری و پشتیبانی بیمه پارسیان (سهامی عام) تهران
دوره ها و گواهینامه ها:
- تهیه صورتهاي مالي بر اساس روش IFRS - پژوهشکده بیمه مرکزی ج. ا.ا و مرکز آموزش حسابداران خبره
- دوره عمومی سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار
- دوره جامع تحلیل بنیادی کاربردی
- دوره جامع تحلیل تکنیکال کاربردی
- اصول و نکات قابل توجه در تنظیم اظهارنامه مالیاتی - موسسه توسعه دانش پارس شید
- نقش روابط عمومی و ارتباطات در توسعه فرهنگ بیمه - بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
- توانمند سازی صنعت بیمه برای همسویی با تحولات توسعه ای - بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
- گذراندن کارگاه های روزنامه نگاری (گزارش نویسی، ویراستاری، مصاحبه و....)
- دوره راهکارهای توسعه صنعت خودرو - گروه صنعتی ایران خودرو
-دوره نقش بیمه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ، موسسه اطلاع رسانی نفت، گاز و پتروشیمی
- سلسله کارگاه های تحلیلی کاربردی چالش ها و راهکارهای مدیریتی در ایران و جهان- اتاق بازرگانی تهران
- دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت بازرگانی
- اصول و فنون مذاکره برای مدیران سازمانها
- هوش هيجاني
- مدیریت تعارض در سازمان ها
- نقش مدیران در سازمانهای موفق
تحقیقات:
A. Bonyadi Naeini, M. Mohammadian, and A. Rashidi "IDENTIFICATION AND PRIORITIZING EFFECTIVE FACTORS ON EFFECTIVENESS AND SUCCESS OF ",PROMOTION IN INSURANCE INDUSTRY (Case Study: "MA insurance Company")
Journal of Mathematics and Technology, vol. ۶, ۰۱۵۱-۵۵
A. Rashidi and A. Bonyadi Naeini "Survey The Effect of Relationship Marketing on. ", Management of Customer Satisfaction
Arth prabandh: A Journal of Economics and Management, vol. 1, no. ۶, pp. ۱۱۴-۱۲۱ "
A. Rashidi and A. Bonyadi Naeini "EVALUATION OF FACTORS AFFECTING. CONSUMER BEHAVIOR AND PROVIDE STRATEGIES TO IMPROVE SALES DURING A ",RECESSION (CASE STUDY: HP LAPTOP)
Indian Journal of Scientific Research, vol. 1, no