به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز به نقل از شادا، مجتبی حیدری گفت: بیمه آسیا بهعنوان بزرگترین شرکت بیمه خصوصی کشور، همواره همراه و همدل بیمهگذاران خود در تمامی شرایط بهخصوص وضعیت کنونی است.
حیدری تأکید کرد: یکی از وظایف شرکتهای بیمه، اطمینانبخشی به عموم جامعه و مشتریان خود است و در این راستا بیمه آسیا با شیفت بندی شعب کشیک در سراسر کشور و فعالبودن کلیه واحدهای پرداخت خسارت، در صورت بروز هرگونه حادثه، آماده ارائه خدمات بادقت و سرعت میباشد.
مدیرعامل بیمه آسیا بزرگترین سرمایه شرکت را حسن اعتماد و وفاداری مشتریان عنوان کرد و اظهار داشت: اولویت اول شرکت در این شرایط سخت و دشوار کشور، حفظ آرامش بیمهگذاران است، لذا تمامی ارکان شرکت بهویژه کارکنان ضمن حضور مؤثر، خدمترسانی همدلانه را سرلوحه فعالیت خود قرار دادهاند.
حیدری در بازدید از برخی شعب بیمه آسیا ضمن تقدیر از زحمات کارکنان شرکت، خاطرنشان کرد: کلیه واحدهای پرداخت خسارت درحالخدمت رسانی سریع به مراجعین هستند و خسارت زیاندیدگان در کوتاهترین زمان ممکن و بهصورت منصفانه محاسبه و پرداخت میشود، لذا اطمینان کامل داریم که هیچگونه اختلالی در ارائه خدمات بیمهای به مردم کشور عزیزمان به وجود نخواهد آمد.
گفتنی است در این بازدیدها مدیرعامل بیمه آسیا از نزدیک بر نحوه ارائه خدمات به بیمهگذاران نظارت کرد و با مسئولان واحدهای پرداخت خسارت در خصوص راهکارهای تسریع امور بیمهای به گفتگو پرداخت. همچنین مشتریان شرکت از نحوه برخورد، سعهصدر و حسن رفتار کارکنان اظهار خرسندی و قدردانی نمودند.