دریافت شکایات  از طریق سامانه ارتباط مردمی – ثبت شکایات kr.mefa.ir

دریافت شکایت از طریق سامانه ثبت شکایات استانی ( اداره کل بازرسی و نظارت ) shekayat.bazresi.ir

دریافت شکایت از طریق سامانه ارتباط مردمی (سامد)   111.ir//https:

دریافت شکایت از طریق  سیستم پیغام گیرتلفن گویا    05137651406  - شماره5 واحد پاسخگویی به شکایات

دریافت شکایت بصورت حضوری و تکمیل فرم شکوائیه ( پیوست شمار1)

دریافت شکایت از طریق فرم نظر سنجی  ( پیوست شماره2)

فرآیند پاسخگویی به شکایات:

پاسخگویی به شکایات حضوری،تلفنی:

1. تکمیل فرم شکوائیه( فرم شماره 1)

2. ثبت در دبیرخانه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات.

3. بررسی  اولیه شکوائیه و احصاء موارد مطروحه و تعیین مرجع رسیدگی کننده توسط کارشناس واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

4. ارجاع شکایت به معاونت و یا واحد مربوطه ،مدیرکل،حراست ، دفتر حقوقی و یا اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارتخانه  حسب موضوع شکایت

5. تماس با فرد شاکی و آگاه سازی وی از روند ارجاع پرونده

6. پیگیری شکایت  از واحد ارجاع شده  طبق زمان اعلام شده در فرم ارجاع.( بررسی میدانی در صورت نیاز).

7. اعلام نتیجه نهایی به فرد شاکی طی تماس تلفنی و یا پاسخ کتبی حسب موضوع و نوع دریافت شکایت.

پاسخگویی به شکایات از طریق سامانه ارتباطات مردمی ( سامد): 111.ir//https:

1. دریافت شکایت از طریق سامانه

2. بررسی شکوائیه و احصاء موارد مطروحه و تعیین مرجع رسیدگی کنندهدر بازه زمانی  تعیین شده ( توسط کارشناسان  دفتر ارزیابی عملکرد ) .

3. تکمیل فرم شکایت ( پیوست 1) توسط کاربر سامانه سامد و ارجاع به واحد رسیدگی کننده ،حسب موضوع شکایت.

4. پیگیری شکایت از واحد ارجاع شده طبق زمان اعلام شده در فرم ارجاع(بررسی میدانی در صورت نیاز(.

5. ثبت پاسخ نهایی ( منفی یا مثبت با توضیح  کامل )در سامانه

6. تبصره1 : شکایاتی که مرتبط با فعالیت های داخلی واحدهای تابعه  اداره کل امور اقتصادی و دارائی خراسان رضوی نباشد ، پس از بررسی حسب موضوع و نوع شکایت به مراجع مربوطه در سامانه ارجاع داده می شود.

7. تبصره2: شکایت غیر مرتبط با شرح وظایف ، به دستگاه ارجاع کننده اعاده و یا عندالزوم بایـگانی می شود.

پاسخگویی به شکایات از طریق سامانه ارتباط مردمی – ثبت شکایات kr.mefa.ir

1. تکمیل فرم الکترونیکی شکایت توسط شاکی

2. ارسال به مرحله بعد و صدور کد رهگیری برای پیگیری فرآیند شکایت توسط شاکی

3. تبصره: سامانه ارتباط مردمی – ثبت شکایات وزارت امور اقتصادی و دارائی شکابات واصله را بصورت خودکار از مجاری مرتبط با سامانه دریافت و صرفا برای کاربران اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارتخانه ارسال می کند، در صورتیکه تشخیص داده شود، شکایت واصله  توسط اداره کل امور اقتصادی و دارائی در استان قابل حل و فصل است ، طی نامه کتبی به استان ارجاع می گردد.

4. دریافت نامه و مدارک مرتبط با  شکایت  با دستور مدیر کل

5. ثبت  شکایت در دبیرخانه اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت

6. بررسی اولیه کارشناس واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و تکمیل فرم ارجاع و تعیین مرجع رسیدگی کننده

7. ارجاع شکایت به واحد مربوطه حسب موضوع شکایت

8. تماس با فرد شاکی و آگاه سازی وی از روند ارجاع پرونده

9. پیگیری شکایت  از واحد ارجاع شده  طبق زمان اعلام شده در فرم ارجاع(بررسی میدانی در صورت نیاز).

10. پاسخ کتبی به شاکی و اطلاع وی از نتیجه نهایی بررسی های انجام شده توسط واحد مربوطه.

دریافت شکایت از طریق سامانه ثبت شکایات استانی ( اداره کل بازرسی و نظارت )shekayat.bazresi.ir

1. تکمیل فرم الکترونیکی شکایت توسط شاکی

2. ارسال به مرحله بعد و صدور کد رهگیری برای پیگیری فرآیند شکایت توسط شاکی

3. بررسی موضوع  و متن شکایت توسط کاربر واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و تعیین مرجع رسیدگی کننده.

4. تکمیل فرم ارجاع به واحد رسیدگی کننده

5. پیگیری شکایت از واحد ارجاع شده طبق زمان اعلام شده در فرم ارجاع.( بررسی میدانی در صورت نیاز).

6. ثبت پاسخ نهایی ( منفی یا مثبت با توضیح  کامل )در سامانه

7. تبصره1: واحدهای رسیدگی کننده حسب موضوع و حساسیت شکایت می تواند مدیر کل ، حراست ،معاونت اقتصادی،  معاونت توسعه مدیریت و منابع ، معاونت نظارت مالی ویا واحدهای تابعه باشد

8. تبصره2: شکایت غیر مرتبط با شرح وظایف ، به دستگاه ارجاع کننده اعاده و یا عندالزوم بایـگانی می شود.