برنامه هاي طرح تكريم ارباب رجوع

جلب رضايت و اعتماد شهروندان و مراجعان در ارائه خدمت به آنان و اطلاع رساني شفاف و آسان به طرق مختلف به نحوي كه مردم بتوانند به سهولت به اطلاعات مورد نياز خود از نظام اداري دسترسي داشته باشند .

 

-       خدمات قابل ارائه به مردم شفاف ، مراحل انجام آن مشخص و بازمانبندي و سطح كيفي مطلوب تهيه و يه مراجعان اعلام شود منافع مردم ملاك عمل قرار گيرد .

-          نقش دستگاه اجرايي خدمتگذاري و پاسخگويي به مردم باشد .

-          اصل بر اعتماد مردم قرار گيرد .

-          جلب مشاركت و پيشنهادهاي مراجعان و بهره گيري از آن در انجام امور .

-          بهبود روشهاي انجام كار و كاهش مراجات مردمي .

-          ارائه خدمات سريع و بهينه به ارباب رجوع .