شرح وظايف پست سازمانی   

عنوان پست سازمانی : کارشناس مسئول  تحول  اداری ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

 

· اجرای دستورالعمل های ارزیابی عملکرد، تکمیل فرم های مربوطه و تهیه مستندات لازم .

· پیگیری و اجرای ارزیابی عملکرد سازمان متبوع و تهیه گزارش از نتایج ارزیابی، جهت ارائه به استانداری و وزارت متبوع در مقاطع زمانی معین .

· انجام مطالعات و بررسی های مربوط به برنامه های ارزیابی عملکرد و شاخص های مورد عمل سازمان متبوع و ارائه پیشنهادهای لازم.

· تفکیک عرایض و شکایات واصله از مراجع ذیربط و انعکاس مراتب به واحدها و کمیته های تخصصی مربوطه به منظور رسیدگی بدانها در حد قوانین و مقررات و اعلام پاسخ به شاکی یا سازمان ارجاع کننده.

· انجام برنامه های مربوط به بازرسی حسب دستور مقام مافوق.

 

     شرح وظايف پست سازمانی   

             عنوان پست سازمانی : رئیس گروه فناوری اطلاعات

· بررسي ورودي ها ، طراحي بانك اطلاعاتي ، برنامه نويسي با رعايت قواعد منطقي و تنظيم خروجي هاي مورد نياز.

· آزمايش برنامه هاي جديد و حصول اطمينان از كاركرد صحيح آنها و مستند سازي فعاليتها جهت ارائه به مسئول ذيربط.

· هماهنگي واحد برنامه نويسي با فعاليت ساير واحدهاي فرابري داده ها و همكاري با آنها.

· مشاركت در سمينارهاي تخصصي و دوره هاي آموزشي نوين براي آگاهي از پيشرفتهاي فني و بكار گيري شيوه هاي جديد برنامه نويسي.

· بررسي روشها و سيستم هاي جاري و انجام تغييرات و اصلاحات مورد درخواست در برنامه هاي جاري و نگهداري سيستم هاي عملياتي به منظور حداقل سازي هزينه و افزايش كارايي سيستم.

· انجام بررسي هاي راهبردي در زمينه طرح هاي جامع انفورماتيك.

· تهیه و بروز نگاهداشتن، شناسنامه تجهیزات رایانه ای، تجهیزات شبکه و نرم افزارهای موجود.

· نظارت بر روند خرید تجهیزات رایانه ای  و کنترل فنی تجهیزات خریداری شده.

· نظارت بر فعالیت شرکتهای پیمانکاری طر ف قرارداد.

· تشخیص عیوب سخت افزاری سیستمها و رفع عیب تجهیزات

· حفظ،نگهداری، پشتیبانی و عیب یابی از نقطه ابتدایی تا انتهایی شبکه و کلیه تجهیزات مرتبط با آن.

 

 

   شرح وظايف پست سازمانی  

     عنوان پست سازمانی : کارشناس مسوول فن آوری اطلاعات

 

· تجزيه و تحليل مشخصات جمع آوري شده از سيستم هاي گسترده موجود و مقايسه آنها با مشخصات خواسته شده در سيستم ها و پيشنهاد طرحهاي اصلاحي .

· تعيين احتياجات و خواسته هاي اصولي و قابل پياده سازي در سيستم هاي كامپيوتري .

· تعيين اهداف طرحهاي مورد بررسي پس از امكان سنجي آنها و برآورد هزينه هاي عملياتي .

· تنظيم اصول ، ضوابط و استانداردهاي مناسب فرآيند طراحي سيستم پيشنهادي.

· تعيين روشهاي حفاظت و كنترل سيستم هاي گسترده و پيچيده كامپيوتري .

· تدوين طرحهاي لازم براي آزمايش ، تبديل و توسعه سيستم ها و ماشين هاي كامپيوتري .

· تبديل اقتصادي ، علمي و منطقي نياز هاي شناخته شده سيستمها به مشخصات فني در برنامه هاي كامپيوتري.

 

 

     شرح وظايف پست سازمانی   

    جمعدار و امین اموال

 

  • تهیه اسناد مناقصه و مزایده
  • انجام امور مربوط به برگزاری جلسات کمیسیون مناقصه
  • حراست و تحویل و تحول و تنظیم حساب اموال و کالاهای تحت ابوابجمعی براساس نظام نوین اموال دولتی
  • نصب برچسب و تهیه لیست اسقاطی
  • کنترل موجودی انبار در فواصل معین
  • آزمایش کلیه اموال غیر مصرفی خریداری شده
  • صدور مجوز خروج موقت اموال
  • مطابقت اجناس موجود با لیست اموال در اتاقها
  • الصاق یک نسخه از اموال تحویل داده شده در هر اتاق

 

   شرح وظايف پست سازمانی    

          عنوان پست سازمانی : كارپرداز

 

·  دريافت درخواستهاي خريد و خدمت كه به وسيله مقام مافوق ارجاع ميشود.

· استعلام قبل از خريد اجناس یا انجام خدمت و گزارش آن به مقام مافوق.

·  تحصيل نمونه كالا و ارائه آن به مقام مافوق بمنظور  تطبيق با مشخصات مورد تقاضا.

· دريافت استعلام بها پس از تأمين اعتبار و دريافت تنخواه گردان لازم به منظور خريد یا خدمت.

· تنظيم سند هزينه از اجناس خريداري شده طبق فاكتور .

· تحويل اجناس خريداري شده به انبار در مقابل اخذ رسيد و قبض انبار .

· تسويه حساب تنخواه گردان با ذيحسابي و درخواست تنخواه گردان مجدد .

· تهیه و تنظیم دفاتر مربوطه

· تهيه گزارشات لازم جهت مقام مافوق .

 

 شرح وظايف پست سازمانی  

         عنوان پست سازمانی : مسئول دفتر

 

·  دريافت نامه ها، اوراق ، پرونده ها و ساير مكاتبات رسيده و ثبت خلاصه مشخصات در دفاتر مربوط.

·  تفكيك و توزيع نامه ها ، گزارشات و ساير مكاتبات بين افراد و واحدهاي  تابعه مربوط و پيگيري آنها.

·  مرتب نمودن نامه هائيكه مقام مسئول بايد مطالعه ، ملاحظه و يا امضاء نمايد.

·   تهيه ليست متقاضيان ملاقات و تعيين ساعت ملاقات براي آنان.

·  آماده كردن سوابق و پرونده هاي مربوط در ارتباط با جلسات متشكله  براي مطالعه و اطلاع قبلي.

·  تنظيم اوقات جلسات و مطلع ساختن افراد شركت كننده در جلسه .

· برقراري ارتباط تلفني مقام مسئول با مقامات ، مسئولين و كاركنان.

· انجام اقدامات لازم در مورد نگهداري و بايگاني اوراق ، گزارشات، نامه ها و پرونده هاي مورد لزوم.     

 

 

 شرح وظايف پست سازمانی   

         عنوان پست سازمانی : ذيحساب

· اعمال نظارت و تأمين هماهنگي لازم در اجراي مقررات مالي و محاسباتي در حوزه مسئوليت.

·  نظارت بر امور مالي و محاسباتي و نگاهداري و تنظيم حسابها بر طبق قانون ، ضوابط و مقررات مربوط و صحت و سلامت آنها .

·  نظارت بر حفظ اسناد و دفاتر مالي.

· نگهداری و تحویل و تحول وجوه و نقدینه ها و سپرده ها و اوراق بهادار

·  نگاهداري حساب اموال دولتي و نظارت بر اموال مذكور.

·  درخواست تنخواه گردان حسابداري از خزانه معين استان.

·  واگذاري تنخواه گردان پرداخت از محل تنخواه گردان حسابداري با تأييد بالاترين مقام دستگاه اجرايي.

· تأمين اعتبار پس از تطبيق موارد با قوانين و مقررات مربوط .

· درخواست وجه از خزانه معين استان، حسب مورد براي انجام هزينه ها و ساير پرداختهاي دستگاه اجرايي.

·  پرداخت هزينه ها در حدود اعتبارات مصوب و  تخصيص يافته.

· تطبیق پرداخت با قوانین و مقررات.

 

شرح وظايف پست سازمانی   

عنوان پست سازمانی :  کارشناس مسئول روابط عمومي

 

· انجام امور فرهنگي در سطح سازمان.

· تمركز و انتشار اخبار مربوط به عملكرد سازمان و بالا بردن سطح آگاهي مخاطبين در مورد فعاليتهاي سازمان با استفاده از اينترنت، مطبوعات و رسانه هاي گروهي.

· مطالعه مندرجات در مطبوعات ، مطالب مربوط و تهيه پاسخ هاي لازم درباره مطالب خلاف واقع.

· انجام كليه امور تشريفاتي ، برگزاري سمينارها و مراسم مذهبي.

· تدوين و توزيع نشريه داخلي ، انتشار اخبار و اطلاعات سازمان براي كاركنان.

· پياده كردن نظام پيشنهادها و اجراي آن.

· اجراي طرحهاي انگيزشي براي كاركنان .

· پوشش کامل تصویری و خبری از جلسات  و تهیه گزارش خبری و ارسال به نشریه اخبار اقتصادی  سایر نشریات، خبرگزاریها و پورتال سازمان

· به روز رسانی پورتال سازمان

· تهیه گرارش عملکرد و ارسال به اداره کل روابط عمومی وزارت متبوع و سایر واحدهای ذیربط

· انجام کلیه امور مربوط به ارتباط با رسانه ها

· اجرای طرح نظر سنجی ارباب رجوع و تهیه گزارش نتایج حاصله

 

   شرح وظايف پست سازمانی   

         عنوان پست سازمانی : حسابرس اداره خزانه معین

 

· اعمال نظارت لازم بر نحوه انجام عمليات امور مالي در دستگاههاي اجرايي بر اساس دستور العمل هاي مربوط و ارائه نتايج حاصله به رياست سازمان.

· رسيدگي به موارد اختلاس، سوء استفاده از وجوه و اموال عمومي بر اساس اطلاعات واصله و يا اعلام مراجع ذيصلاح و همكاري با متصديان امر نظير سازمان بازرسي كل كشور و دادگاهها و ... در اين زمينه ، حسب مورد و با دستور رياست سازمان .

· بررسي نارسائيها و ناهماهنگي هاي مشهود در امور ذيحسابيها و گزارش نتايج حاصله به رياست سازمان .

· پيگيري مستمر در مورد تهيه بموقع صورتهاي تحويل و تحول ابوابجمعي ذيحسابان با توجه به احكام انتصابات صادره.

· رسيدگي به صورتهاي تحويل و تحول دريافتي و اعلام نتايج حاصله به رياست سازمان .

 

    شرح وظايف پست سازمانی   

   عنوان پست سازمانی : بازرس اداره  اموال و اوراق بهادار

 

· ارائه طريق پيرامون روشهاي صورت برداري اموال و اوراق بهادارواحدهاي مستقر در استان، ضمن رعايت مقررات ذيربط.

· انجام بازرسی و راهنمايي امناي اموال واحدهاي مستقر در استان و كمك به حل مشكلات آنان و پيشنهاد تعقيب اداري و قضايي در مواردي كه تخلفاتي نسبت به اموال دولتي صورت گرفته.

· كنترل سیستم های نوین اموال واحدهاي مستقر در استان و نظارت برحسن اجرای آن.

· رسيدگي و نظارت بر حسن اجراي ضوابط و مقررات پيش بيني شده نسبت به كليه مسائل و امور مربوط به اموال دولتي و اموالي كه در اختيار دولت قرار مي گيرد و ارائه گزارش لازم به واحد ذيربط و پيگيري آن تا حصول نتيجه قطعي

 

 

 شرح وظايف پست سازمانی

عنوان پست سازمانی : رئيس اداره اموال و اوراق بهادار

 

· نظارت بر حسابهاي اموال دستگاههاي دولتي در استان بر اساس قوانين ، آئين نامه ها و دستورالعملهاي مربوط.

· برنامه ريزي در جهت تقسيم كارها از قبيل نامه ها و صورتحسابهاي اموال بين كاركنان قسمت و نظارت بر حسن انجام امور .

· ايجاد روشهاي مناسب پيگيري به منظور حسن اجراي مقررات اموالي .

· نظارت بر امر تمركز حساب اموال دستگاههاي دولتي استان .

· نظارت بر ثبت  دستگاههای ثبت تمبر و ثبت دفاتر اوراق بهادار بر اساس ضوابط مربوط.

· نظارت بر حفظ و حراست از اموال دولتي و راهنمايي درخصوص نحوه استفاده از آنها در سطح استان.

· بررسي و پيگيري لازم نسبت به گزارشهاي مأمورين اعزامي به ساير دستگاههاي دولتي در جهت حسن اجراي مقررات حاكم بر اموال دولتي استان.

· رسیدگی به حسابهای اوراق بهادار وتهيه و تنظيم وضعيت سالانه اوراق بهادار استان به انضمام گزارشات لازم و ارسال آن به اداره كل اوراق بهادار وزارت متبوع .

· انجام امور مربوط به کمیسیونهای:مستندسازی اموال غیر منقول، ماده 69 ،ماده 2،لایحه قانونی نحوه استفاده از خودروهای دولتی ، تقویم ارزش اراضی و واگذاری قطعی طرحهای کشاورزی و غیر کشاورزی

· مدیریت امور کارکنان تحت سرپرستی

 

     شرح وظايف پست سازمانی   

       عنوان پست سازمانی : معاون اقتصادي

 

· تنظیم خط مشی ، اداره امور و اجرای سیاستهای اقتصادی در سطح استان در چارچوب سیاستهای مالی و اقتصادی کشور.

· تحقیق و بررسی آثار و نتایج اقتصادی سیاستهای مالی و پولی در سطح استان .

· تحقیق و بررسی امکانات بالفعل و بالقوه بخشها ی مختلف تولیدی استان.

· تحقیق و بررسی پیشنهادات سایر دستگاههای دولتی استان.

· بررسی و مطالعه اوضاع و ویژگیهای اقتصادی و فعالیتهای اقتصادي  بخشها ی مختلف توليدي.

· بررسی و تجزیه و تحلیل شاخصهای رشد و توسعه در استان و ارائه راهکارهای مناسب جهت ارتقاء شاخصهای مذكور.

· بررسی و مطالعه در خصوص محدودیتها و مشکلات زیر بنایی استان و ارائه راهکارهای اجرایی جهت رفع موانع و مشکلات موجود.

· ارائه گزارشهای اقتصادی سالیانه استان

· انجام تکالیف محوله در مقاطع مختلف بر حسب سیاستهای وزارت متبوع از جمله سهام عدالت و اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها

                                     

شرح وظايف پست سازمانی   

             عنوان پست سازمانی : کارشناس امور رفاهی

· كنترل و نظارت بر ليست شاغلين واجدشرايط دريافت كمكهاي رفاهي .

· تكميل فرمهاي متقاضيان دريافت وام و ثبت آن در دفاتر مربوطه

· معرفي متقاضيان دريافت وام  به بانك هاي طرف قرارداد .

· ارسال فرم وام مسكن و وام ضروري و معرفي افراد با توجه به ضوابط و مقررات موجود به شركت تعاوني اعتبار كاركنان وزارت متبوع .

· تنظيم پرسشنامه مربوط به تأمين خدمات درماني كاركنان و صدور گواهي لازم مبني بر كسر حق درمان سرانه.

· انجام كليه امور خدمات درماني اعم از بيمه خدمات درماني، تأمين اجتماعي، بيمه ايران و بيمه هاي تكميلي.

· بررسي و انعكاس مشكلات عمده كاركنان از قبيل مسكن، اياب و ذهاب، مهدكودك و غيره.

· معرفی کارکنان جدید الاستخدام به شرکت تعاونی اعتبار وزارت متبوع و انجام اقدامات لازم جهت استرداد موجودی کارکنان بازنشسته.

· هماهنگی و معرفی کارکنان جهت استفاده از امکانات اقامتی وزارت متبوع

· پیگیری مربوط به انعقاد کلیه قرادادهای بیمه ای

 

  شرح وظايف پست سازمانی   

عنوان پست سازمانی : معاون نظارت مالی و رئيس خزانه معين استان

 

· نظارت و سرپرستي بر اجراي وظايفي كه به موجب قوانین، مقررات، مصوبات، آئین نامه ها و بخشنامه های مربوطه  بعهده معاونت هزینه و رئیس خزانه معين در استان محول شده است.

· نظارت و سرپرستي بر واريز درآمدهاي عمومي كشور در سطح استان و همچنين بررسی درخصوص علل كاهش و افزايش درآمدها و تهيه گزارشات لازم .

· نظارت و سرپرستي بر افتتاح ، تغيير امضاء و انسداد حسابهاي بانكي  و تمرکز وجوه درآمد شرکتهای دولتی.

· نظارت و سرپرستي در صدور اجازه انتقال وجوه درخواست شده از طرف ذيحسابان از محل موجودي حسابهاي خزانه معين به منظور پرداخت اعتبارات هزینه ای و تملک دارائیهای سرمایه ای دستگاههاي اجرايي.

· امضاء چكهاي صادره عهده حسابهاي خزانه معين با رعايت ماده 124 قانون محاسبات عمومي كشور و مقررات مربوط و همچنين نظارت و سرپرستي بر امور مذكور.

· بررسي موافقت نامه ها و امضاء نامه هاي مربوط به اجازه استرداد وجوه واريز شده به حساب درآمد عمومي كشور.

· نظارت و سرپرستی بر امور مربوط به نظارت مالی، تمرکز و تلفیق و اموال و اوراق بهادار.

 

 شرح وظايف پست سازمانی   

عنوان پست سازمانی : کارشناس اقتصادی (بخش وضعیت اقتصادی)

  • تشکیل تیمهای تحقیقاتی و اعلام موضوع تحقیق
  • بررسی پروپوزالها و گزارشات مرحله ای تهیه شده مربوط به پروژه های تحقیقاتی
  • تهیه گزارشات اقتصادی استان
  • ارائه گزارشات عملکرد گرو ه اقتصادی
  • انجام امور اجرایی جهت سرکت در نمایشگاهها، همایشها و سمینارها
  • انجام امور دبیرخانه های مسقر در معاونت اقتصادی طاز جمله ستاد هدفمندی یارانه ها و هسته پژوهشی
  • پاسخگویی به نامه های ارجاع شده توسط مقام مافوق

 

  شرح وظايف پست سازمانی   

           عنوان پست سازمانی : كارشناس اقتصادي (سیاستهای پولی و مالی)

 

· دريافت موضوع گزارش و مطالعه اقتصادي خاص، از مسئول مربوطه.

· جمع آوري و پردازش اطلاعات و آمار مورد نياز.

· تجزيه و تحليل اطلاعات و يافته هاي آماري درخصوص موضوعات مورد مطالعه.

· ارائه گزارش مطالعات انجام شده و تدوين و تنظيم آن.

· مشارکت در تهیه گزارشات اقتصادی سالانه استان

· انجام امور مربوط به همایشها و نمایشگاههای اقتصادی

· انجام امور مربوط به دبیرخانه های مستقر در معاونت مربوطه

· پاسخگویی به مکاتبات اداری ارجاع شده توسط مقام مافوق

 

شرح وظايف پست سازمانی   

               عنوان پست سازمانی : رئيس اداره  نظارت مالي

 

· برنامه ریزی و نظارت بر انجام حسابرسیهای تبصره 5 ماده 72  قانون محاسبات عمومی کل کشور.

· حسابرسی از دستگاههای اجرایی و موسسات دولتی بر حسب دستور مقامات ما فوق و ارائه گزارشات مربوطه.

· برنامه ريزي ، هماهنگي و كنترل بر عملكرد ذيحسابان و معاونين ذيحسابي دستگاههاي اجرايي با همكاري حسابرسان و حسابرسان مسئول گروه نظارت مالي و با نظارت و هماهنگي معاون هزينه و رئيس خزانه معين.

· بررسي نارسائيها و ناهماهنگي ها مشهود در امور ذيحسابيها  و گزارش نتایج حاصله به معاون هزینه و رئیس سازمان و پيگيري مسائل و مشكلات ذيحسابان و معاونين ذيحساب و اهتمام لازم جهت ايجاد رويه مالي يكسان در دستگاههاي اجرايي با نظارت و هماهنگي معاون هزينه و رئيس خزانه معين.

· نظارت بر حسن انجام امور مربوط به تحويل و تحول ابوابجمعي ذيحسابان با توجه به احكام انتصاب صادره با نظارت و هماهنگي معاون هزينه و رئيس خزانه معين.

· نظارت مستمر و پيگيري نسبت به پرونده كسري ابوابجمعي در رابطه با موجودي اوراق بهادار تا حصول نتيجه با نظارت و هماهنگي معاون هزينه و رئيس خزانه معين.

· نظارت بر ثبت و اعمال تغییرات لازم در نرم افزارهای نظارت مالی

· مدیریت بر کلیه امور مربوط به کارکنان تحت سرپرستی

· انجام سایر امور ارجاع شده توسط معاون محترم هزینه.

 

شرح وظايف پست سازمانی   

     عنوان پست سازمانی : حسابرس مسئول اداره هماهنگی و تمركز و تلفيق حسابها

 

  • اعلام وصول صورتحسابهای ماهانه و نهایی هرینه ای و تملک دارائیهای سرمایه ای دستگاههای اجرایی
  • بررسی صورتحسابهای ارسالی از لحاظ کامل بودن اسناد و ضمائم وتطبیق با قوانین، مقررات و دستور العملهای مربوطه و اعلام موارد واخواهی به ذیحساب دستگاه اجرایی و انجام پیگیریهای لازم جهت اصلاح.
  • ارائه راهنمائیهای لازم به مسئولین تنظیم حساب دستگاههای اجرائی جهت تهیه صورتحسابها و اصلاح موارد واخواهی
  • ثبت صورتحسابها در سامانه تمرکز و تلفیق جهت تهیه صورتحساب عملکرد بودجه استان
  • تهیه آمار و گزارشات مربوطه.
  • ارائه آموزشهای لازم به حسابرسان و اظهار نظر در خصوص عملکرددستگاههای اجرائی

 

 شرح وظايف پست سازمانی   

          عنوان پست سازمانی : حسابرس اداره  هماهنگی و تلفيق حسابها

 

 اعلام وصول صورتحسابهای ماهانه و نهایی هرینه ای و تملک دارائیهای سرمایه ای دستگاههای اجرایی

 بررسی صورتحسابهای ارسالی از لحاظ کامل بودن اسناد و ضمائم وتطبیق با قوانین، مقررات و دستور العملهای مربوطه و اعلام موارد واخواهی به ذیحساب دستگاه اجرایی و انجام پیگیریهای لازم جهت اصلاح.

 ارائه راهنمائیهای لازم به مسئولین تنظیم حساب دستگاههای اجرائی جهت تهیه صورتحسابها و اصلاح موارد واخواهی

ثبت صورتحسابها در سامانه تمرکز و تلفیق جهت تهیه صورتحساب عملکرد بودجه استان

تهیه آمار و گزارشات مربوطه.

 

 

  شرح وظايف پست سازمانی   

عنوان پست سازمانی :   کارشناس اموال

 

· وصول، بررسي و رسيدگي به نامه ها و صورتحسابهاي اموال دولت در سطح استان و تهيه پاسخ مناسب براي هر يك بر اساس قوانين ، آئين نامه ها و دستور العمل هاي مربوطه .

· اعلام وصول صورتحساب هاي اموالي پس از مميزي آنها و نيز انجام پيگيري لازم به منظور رفع نقص صورتحسابهاي واخواهي شده و يا ناقص.

· انجام پيگيري لازم به منظور ارسال اسناد مالكيت اموال دولتي به خزانه اسناد مالكيت دولت و نگهداري تصويري  از آنها.

· ارسال صورتحساب اموال اعلام وصول شده جهت ثبت به كمك مميز يا متصدي مربوط .

· نظارت بر ثبت اموال در سیستم اموال دستگاهها از نظر حسن اجراي مقررات و گواهي ذيل صفحات ثبت شده .

 

 

    a  شرح وظايف پست سازمانی   b

                  عنوان پست سازمانی :  کارشناس امور مالی خزانه( افتتاح حساب)

 

· انجام كليه مراحل مربوط به افتتاح حساب ، تغيير امضاء و يا انسداد حسابهاي دولتی .

· تطبیق بانک با مجوزهای صادره از سوی خزانه داری کل کشور و صدور مجوز استانی

· تطبیق مجوزهای مربوط به افتتاح و انسدادحساب با قوانین و مقررات

· صدور مجوز تغییر امضاء.

 

  شرح وظايف پست سازمانی   

عنوان پست سازمانی :  کارشناس امور مالی( درآمدها ي عمومی، اختصاصي ،شركتهاي دولتي و خانه های سازمانی)

 

  • تهیه نامه ها و فرمهای انتقال درآمد عمومی و متمرکز جهت انتقال به حسابهای خزانه داری کل کشور
  • تهیه صورت وضعیت درآمد عمومی و متمرکز جهت ارسال به خزانه داری کل کشور.
  • صورت تائیدیه های درآمد دستگاههای اجرائی .
  • تهیه آمار،گزارشات و صورتجلسه های مربوط به درآمد و ستاد درآمد استان.
  • صدور سند حسابداری مربوط به درآمدهای ارسالی و رفع مغایرتهای احتمالی
  • انجام اقدامات لازم جهت صدور شماره بستانکاری،تامیتن اعتبار،صدور سند حسابداری و صدور تائیدیه درآمدهای اختصاصی،شرکتهای دولتی و خانه های سازمانی.

 

شر ح وظايف پست سازمانی   

عنوان پست سازمانی :  کارشناس امور مالی (مسئول پرداخت حقوق کارکنان دولت و سایر اعتبارات هزینه ای)

· دریافت و کنترل فلاپی و درخواست وجه حقوق دستگاههای اجرایی استان بصورت ماهانه و صدور اسناد حسابداری

· امضاء و ممهور کردن درخواست وجه های حقوق نسخه دستگاهها به مهر واحد اعتبارات هزینه ای و تحویل اسناد حسابداری به رئیس قسمت خزانه

· هماهنگی لازم با واحدهای مالی دستگاهها و برنامه نویس آنها در ارتباط با تغییرات و نحوه تهیه فایل حقوق ماهیانه

· تهیه گزارش ماهانه از نرم افزار حقوق و ارسال آن به خزانه داری کل و پیگیری لازم

· دریافت و تامین اعتبار درخواست وجه اعتبارات سایرهزینه ای دستگاهها و کنترل آن با برنامه اعتبارات و صدور اسناد حسابداری جهت پرداخت درخواست وجه هزینه ای و تحویل آن به واحد دریافت و پرداخت جهت صدور چک

· تهیه آمار و گزارشات مربوط به حقوق و سایر اعتبارات هزینه ای

· ثبت کلیه ارقام موافقتنامه ها و اصلاحیه های موافقتنامه ها و تخصیص ها در برنامه اعتبارات و کنترل عددی آنها به تفکیک فصل و برنامه

 

 

     شرح وظايف پست سازمانی   

            عنوان پست سازمانی :  کارشناس امور مالی (مسئول تنظيم حساب و دفترداري)

 

  • ثبت صورتحسابهای بانکی به صورت ماهانه در دفتر تنظیم حساب به صورت ماهانه
  • تطبیق صورتحسابهای بانکی با دفاتر و تهیه صورت مغایرت بانکی به صورت ماهانه
  • تهیه تراز جهت ارسال به خزانه داری کل بصورت ماهانه
  • تهیه آمار دریافت و پرداخت بصورت ماهانه
  • رفع مغایرت و تطبیق دفاتر مربوطه با واحد صدور چک
  • ثبت کلیه دریافتی ها و پرداختیهای خزانه معین استان
  • صدور اسناد حسابداری خزانه معین

     شرح وظايف پست سازمانی   

      عنوان پست سازمانی : كارشناس حقوقي

 

· جمع آوري، بررسي و تنظيم اطلاعات جهت ارائه نظرات و آراء مشورتي و پاسخ پرسش هاي به عمل آمده از طرف واحدها يا مقامات دولتي و قضايي در زمينه مسائل حقوقي.

· تهيه گزارش از پرونده هاي محكومين جهت ارائه به مقامات و مراجع مربوط.

· تفكيك عرايض و شكايات واصله از مراجع ذيربط و ارجاع به واحدها و كميته هاي تخصصي مربوط.

· رسيدگي به شكايات واصله در حد قوانين و مقررات مربوط و اعلام پاسخ به شاكي يا سازمان ارجاع كننده.

· مطالعه و بررسي قوانين و مقررات و ارائه پيشنهادات به منظور برقرار نمودن رويه هاي واحد حقوقي.

· حمایت قضایی از کارکنان دولت

· ارائه مشاوره حقوقی به کارکنان

· پاسخ به مکاتبات حقوقی حسب دستور مقام ما فوق

· تنظیم و بررسی قراردادهای منعقده و اظهارنظر در خصوص انطباق موضوع آنها با قوانین و مقررات.

· تهیه و تقدیم شکایت کیفری در وزارتخانه و تعقیب و دفاع از پرونده و پاسخگویی و دفاع از شکایات علیه وزارتخانه در همه مراحل دادرسی.

· طرح دعوی حقوقی و طاری در وزارتخانه و تعقیب و دفاع از پرونده و پاسخگویی و دفاع دعاوی علیه وزارتخانه در تمامی مراحل دادرسی.

· ابلاغ و اجرای دادنامه های محکومین دیوان محاسبات کشور.

 

    شرح وظايف پست سازمانی   

عنوان پست سازمانی : کارشناس بودجه

 

· تکمیل فرمهای تنظیم بودجه با نظارت مقام مافوق

· بررسی اعتبارات درخواستی واحدها و اخذتوضیحات از مسئولین امور در خصوص بودجه پیشنهادی

· نگهداری حساب اعتبارات فصول مختلف بودجه و تهیه جداول مقایسه ای.

· پیش بینی درآمد و برآورد هزینه فعالیتها،طرحها و برنامه ها.

· نظارت بر تعیین و تخصیص اعتبارات

· بررسی و تهیه پیشنهادات اصلاحیه و متمم بودجه

· تهیه نمودار و آمارهای مورد نیاز و تجزیه و تحلیل.

· ارتباط مستمر با کارشناسان معاونت برنامه ریزی استانداری و تشکیلات بودجه وزارت متبوع.

· شرکت در جلسات مختلف مرتبط با بودجه.

· تهیه پیش نویس موافقتنامه های هزینه ای و تملک دارائیهای سرمایه ای و اصلاحیه های آن

· نگهداري اسناد حقوق بازنشستگان و موظفين.

· نظارت در تنظيم برگه هاي محاسباتي مربوط به پرداختهاي حقوق بازنشستگان و موظفين.

· نظارت در تحرير اسناد بازنشستگان و موظفين جهت درخواست وجه ماهيانه از سازمان بازنشستگي و صدور فيشهاي بانكي نقدي و حقوقي آنان.

· كنترل حسابها و تسويه حساب در پايان سال با سازمان بازنشستگي.

 

 شرح وظايف پست سازمانی   

          عنوان پست سازمانی :  کارشناس امور مالی  اداره امور مالی ذیحسابیها

 

· پيگيري مراحل تأمين اعتبار، تسجيل و درخواست وجه

· تنظيم اسناد حقوق و هزينه .

· تطبيق اسناد هزينه با قوانين و مقررات و كنترل مراحل خرج.

·  ثبت اسناد در دفاتر روزنامه و انتقال آن به دفاتر كل ، معين و رفع مغايرت هاي بانكي حسابها ، تهيه و تنظيم حسابها و ارسال آن جهت تأييد به ذيحساب و نهايتاً ارسال به خزانه معين و ديوان محاسبات.

 

 

شرح وظايف پست سازمانی   

     عنوان پست سازمانی :  کارشناس امور مالی (مسئول سپرده،اشتباه واریزی و اضافه دریافتی)

 

· ثبت اعلاميه هاي بانكي وجوه واريزي بحساب سپرده خزانه در دفاتر بانكي خزانه معين.

· ثبت دفتر معين سپرده ها جهت هر يك از دستگاههاي دولتي و شركتهاي دولتي مستقر در استان.

· تطبیق صورتحساب بانكي حساب سپرده خزانه معين با دفاتر بانكي و مشخص نمودن مغايرت ها ، رفع آنها و كنترل دفتر معين با دفتر بانكي.

· نظارت بر تهيه اعلاميه پرداخت جهت درخواست هاي ذيحسابيهاي مستقر در استان ازحساب تنخواه گردان سپرده بحساب رد وجوه سپرده ذيحسابيها.

· كنترل صورت ريز سپرده هاي دستگاههاي اجرايي استان ، بطريقي كه رئیس قسمت خزانه تعيين نمايد.

· نظارت بر كنترل حساب تمركز وجوه سپرده خزانه معين و تنظيم گواهي اعلام موجودي و ارسال آن به رئيس قسمت خزانه معين .

· اعلام مانده تمرکز وجوه سپرده به تفکیک هزینه ای و تملک دارائیهای سرمایه ای به دستگاههای اجرائی

· اقدام لازم جهت پرداخت سپرده به دستگاههای اجرائی و صدور سند پرداختی.

· اقدام لازم جهت جابجایی مبالغ اشتباه واریزی پس از درخواست جابجایی دستگاه.

· صدور سند حسابداری جابجایی.

 

شرح وظايف پست سازمانی  

                   عنوان پست سازمانی : مسئول مخزن اوراق بهادار

· بررسی و برآورد اوراق بهادار و قبوض كنترلي مورد نياز دستگاههاي اجرايي استان .

· مراقبت بر دريافت و ايجاد هماهنگي هاي لازم در نحوه جايگزيني اوراق و قبوض دريافتي از اداره كل اموال دولتی و اوراق بهادار .

· نظارت و كنترل بر تحويل اوراق بهادار و قبوض كنترلي به ذيحسابيهاي دستگاههاي اجرايي استان.

· كنترل و نظارت بر ثبت دفاتر مربوط به حسابهاي اوراق بهادار و همكاري در استخراج مغايرتهاي احتمالي حسابهاي مزبور با موجودي مخازن.

· درخواست اوراق بهادار از اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت متبوع.

· تهيه صورت وضعيت ماهیانه گزارش اوراق بهادارجهت ارائه به مقامات مافوق.

· بررسي و نظارت بر  مخازن اوراق بلحاظ مسائل ايمني .

· دریافت وتحویل اسناد مالکیت دستگاههای اجرایی استان و درج تغییرات در سیستم مکانیزه اموال غیر منقول استان.

· ارائه آمارهای لازم و تهیه پیش نویس پاسخ به استعلامات دستگاههای اجرایی.

 

 

   شرح  وظايف پست سازمانی 

          عنوان پست سازمانی : مدیر کل

 

· اجرای سیاستها و خط مشی های ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی .

· انجام امور محوله از طرف نهادهای ذیصلاح در راستای سیاستهای عمومی دولت.

· پیشنهاد برنامه و بودجه سالانه سازمان، به مراجع ذیربط .

· پیشنهاد اصلاح ساختارهای تشکیلاتی و مدیریتی به وزارت متبوع.

· ارائه گزارش عملکرد سازمان به استانداری.

· هماهنگی با سایر سازمان ها در راستای پیشبرد برنامه های مربوطه.

· نظارت بر حسن انجام امور.

· نظارت بر واریز درآمدهای عمومی کشور در سطح استان.

· اعمال نظارت مالی از طریق انتصاب ذیحساب.

· ارائه گزارش های مالی از میزان تحقق درآمدهای استان.

· هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تابعه در راستای اهداف و سیاستهای وزارت متبوع در سطح استان.

· پاسخگویی در زمینه طرح ها، برنامه ها و وظایف ملی و تحقق سیاستها و برنامه های وزارتخانه و سازمان امور مالیاتی کشور در سطح استان به مقامات ذیصلاح وزارت متبوع.

· تنظیم خط مشی ها، اداره امور و اجرای سیاستهای اقتصادی در سطح استان.

 

شرح وظايف پست سازمانی 

     عنوان پست سازمانی : معاون توسعه مدیریت و منابع

 

· برنامه ریزی و اقدام لازم بمنظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز .

· نظارت بر نحوه انجام کلیه امور پرسنلی، خدماتی و راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی.

· رسیدگی به تخلفات کارکنان تحت سرپرستی.

· بررسی و تشخیص نیازهای آموزشی کارکنان.

· ابلاغ خط مشی و نحوه اجرای مقررات اداری .

· نظارت بر پرداخت و امضاء کلیه اسناد .

· نظارت و سرپرستی بر صدور احکام مرخصی ها.

· نظارت و سرپرستی بر پرداخت وام و سایر تسهیلات بانکی .

· نظارت بر مصرف اعتبارات تخصیصی.

· نظارت بر علی الحسابهای دریافتی.

· نظارت بر نگهداری کالا و لوازم در انبار.

· صدور دستورات لازم در خصوص تدارکات.

 

شرح وظايف پست سازمانی   

          عنوان پست سازمانی : كارشناس آمار و اطلاعات

       

· تکمیل نمودن آمارنامه سالیانه واحدهای تابعه وزارت دارایی در استان

· تهیه و ارسال آمارهای فصلی واحدهای تابعه وزارت دارایی در استان به معاونت محترم امور اقتصادی

· تهیه و ارسال آمارهای فصلی سازمان به استانداری

· ورود ماهانه آمار و اطلاعات سازمان در شبکه مهندسی اطلاعات

· تهیه و ارائه آمارهای درخواستی از سوی دستگاههای اجرایی

· همکاری با اداره کار و امور اجتماعی در زمینه تهیه اسناد توسعه اشتغال و سرمایه گذاری در استان

· مطالعه، بررسی و اظهارنظر در مورد نشریات آماری مرتبط با وزارت متبوع

 

  شرح وظايف پست سازمانی   

           عنوان پست سازمانی : كارشناس امور اداري

· تهیه و تدوین برنامه های سازمان در خصوص اجرای ده برنامه تحول اداری

· جمع آوری آمار اطلاعات مربوط به مصوبات کارگروه اشتغال

· جمع آوری آمار و اطلاعات مختلف در زمینه مسائل اداری

· پاسخ به مکاتبات طبق دستور و ارجاع مقام مافوق

· بررسی و اظهار نظر نسبت به  ائین نامه ها و بخشنامه های مرتبط با قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر قوانین مرتبط

 

شرح وظايف پست سازمانی  

عنوان پست سازمانی :  کارشناس سرمایه گذاری

 

· شناسایی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان به سرمایه گذاران داخلی و خارجی در قالب فرمهای استاندارد سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران

· گرد آوری آمار و  اطلاعات سرمایه گذارا خارجی و ارائه آن به مسئول مافوق

· راهنمایی ، مشاوره ، هماهنگی مستمر امور اجرایی سرمایه گذاری داخلی و خارجی

· شناسایی و احصاء توانمندیها و مزیت های نسبی استان قزوین و نیز مشوقهای سرمایه گذاری

· تقویت هسته های جذب سرمایه گذاری در سطح شهرستانهای استان ( کار گروه شناسایی پروژه های سرمایه گذاری )

 

·  فرهنگ سازی و اطلاع رسانی ( چاپ بروشور و لوح فشرده آشنایی با مراکز سرمایه گذاری ) بر اساس نظرات مقام مافوق.

· انجام امور دبیرخانه ای ستاد سرمایه گذاری استان و برپای جلسات کارشناسی و تجدید نظر.

· برگزاری جلسات مقررات زدایی و تهیه و ارائه گزارشات آن

· بازدید دوره ای از سرمایه گذاریهای خارجی و گرد آوری آمار  و اطلاعات و نیز مشکلات آنان و ارائه آن به مقام مافوق.

· بازدید موردی حسب شرایط و جهت پیگیری امور محوله

· پاسخ به مکاتبات اداری و  تهیه گزارشهای  دوره ای( گزارشات ستاد  و مرکز ...)  و موردی.

· انجام اقدامات محوله جهت شرکت و یا برگزاری همایشها و نمایشگاه های داخلی و خارجی.

· انجام سایر امور محوله

 

    شرح وظا يف پست سازمانی   

                       عنوان پست سازمانی : رئیس گروه سرمایه گذاری

 

· نظارت بر انجام امور دبیرخانه ستاد سرمایه گذاری استان(از دریافت اعتراضات تا پاسخگویی به معترضین).

· تهیه و بروز رسانی کتاب راهنمای سرمایه گذاری و استقرار نسخه الکترونیکی آن در سایت.

· احصاء و جمع بندی مشکلات خرد و کلان سرمایه گذاران و یا متقاضیان سرمایه گذاری و ارائه آن به سازمان سرمایه گذاری و یا طرح آن در جلسات مرکز.

· هماهنگی برگزاری جلسات مرکز خدمات و توسعه روابط با رابطین سرمایه گذاری دستگاهها.

· احصاء فرصتهای سرمایه گذاری با همکاری مشاورین و ارائه آن .

· اخذ آمار و اطلاعات تکمیلی  سرمایه گذارای خارجی و ارائه آن به مقام مافوق جهت ارسال به دفتر سرمایه گذاری خارجی.

· احصاء قوانین و مقرات مزاحم  و ارائه آن به مافوق.

· ساماندهی و مدیریت بازدیدهای دوره ای و اتفاقی.

· طراحی مکانیزم های مناسب جهت  نظارت و اصلاح فرایندهای صدور مجوز.

· انجام هماهنگیهای لازم جهت برپایی غرفه در نمایشگاهها و شرکت در همایش ها و سمینارهای مرتبط جهت معرفی فرصتها و توانمندیها

· مدیریت امورمربوط به کارکنان تحت سرپرستی

 

شرح وظايف پست سازمانی  

       عنوان پست سازمانی :  کارشناس آموزش

 

  • مطالعه ، تحقیق و بررسی مستمر بمنظور شناخت نیازهای آموزشی مدیران و کارکنان
  • مطالعه و بررسی بمنظور تعیین محتوای مناسب آموزشی و تعیین روش مناسب آموزش
  • برنامه ریزی جهت برگزاری کارگاهها و سمینارهای آموزشی
  • تدوین اولویتهای آموزشی رشته های مختلف شغلی بر اساس نتایج نیازسنجی
  • پیگیری تشکیل و اجرای مصوبات کمیته آموزش
  • جمع بندی نظرات و پیشنهادات شرکت کنندگان در دوره ها و ارائه آن به مراجع ذیربط

 

شرح وظايف پست سازمانی     

                    عنوان پست سازمانی : رئیس امور اداری و تدارکات

·   نظارت بر نحوه اجرای قوانین، مقررات ،آئین نامه ها و بخشنامه های مرتبط با قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر قوانین مرتبط .

·   اعمال و نظارت بر امر تخصیص پستهای سازمانی به طبقات شغلی در رسته های مختلف

·   برگزاری مناقصه و مزایده بر اساس قانون برگزاری مناقصات

·   نظارت بر ثبت و تحریر کلیه نامه های وارده و صادره به سازمان

·   صدور احکام کارگزینی کارکنان طبق دستور مقام مافوق

·   نظارت بر اجرای امور مربوط به ارتقاء شغلی کارکنان ، کسری کار وپرداخت اضافه کار

·   جابجایی کارکنان و تامین نیروی انسانی واحدها

·   هماهنگی در اجرای امور مربوط به واحد کارگزینی ودبیرخانه.

·   برنامه ریزی و اقدامات لازم در جهت تامین کالاهای مورد نیاز سازمان بر اساس بودجه مصوب.

·   نظارت بر امر حضور و غیاب کارکنان سازمان.

·   نظارت در تهیه و تنظیم فرمهای برقراری حقوق بازنشستگان و وظیفه وراث مستخدمین متوفی

·   هماهنگی در برگزاری جلسات.

·   نظارت بر عملکرد شرکت خدماتی طرف قرارداد.

·   بررسی فرمهای ارزیابی عملکرد کارکنان.

·   انجام اقدامات لازم در فرایند رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان.

·   تهیه و تنظیم شرح وظایف کارکنان همراه با شناخت صحیح و دقیق مشاغل از طریق مصاحبه با شاغلین پستهای سازمانی

·   مدیریت امور مربوط به کارکنان تحت سرپرستی.

  

          

شرح وظايف پست سازمانی  

                 عنوان پست سازمانی: معاون امور اداری و تدارکات

· اجرای قوانین ، آئین نامه ها و بخشنامه های مرتبط با قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر قوانین مرتبط.

· انجام امور استخدامی(استخدام،انتصاب، انتقال و بازنشستگی،مرخصی و غیره) بر اساس مقررات و آئین نامه های مربوطه بر اساس دستور مقامات مافوق.

· انجام امور مربوط به ارزشیابی عملکرد کارکنان.

· صدور احکام کارکنان با هماهنگی رئیس امور اداری و تدارکات .

· بررسی کلیه ماموریتها و اضافه کاری کارکنان و ارائه گزارش به مقامات مافوق.

· رسیدگی و کنترل اطلاعات مدارک پرسنلی و اداری واصله از سایر ادارات.

· تنظیم ماهانه فهرست تغییرات پرسنلی جهت ارسال به مرکز نوساری و تحول اداری وزارت متبوع.

· بررسی پرونده پرسنل در آستانه بازنشستگی، کنترل مدت خدمت و تطبیق آن با مقررات.

· تهیه و تنظیم فرمهای برقراری حقوق بارنشستگی و وظیفه وراث.

· تهیه و تنظیم فرمهای ترمیم حقوق بارنشستگی و وظیفه وراث.

· تشکیل پرونده پرسنلی و کنترل مدت کارکرد(مرخصی و حضور و غیاب کارکنان).

· ارائه آمار و اطلاعات درخواستی.

· انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق.

 

 

شرح وظايف پست سازمانی  

          عنوان پست سازمانی: کارشناس امور مالی (مسئول اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه ای)

 

· ثبت موافقتنامه های تملک دارائیهای سرمایه ای دستگاههای اجرایی استان.

· بررسی و کنترل درخواست وجه های رسیده از دستگاهها و صدور سند حسابداری.

· تهیه گزارش و آمارهای لازم.

· ثبت عملکرد دستگاهای اجرایی در نرم افزار مربوطه.

  شرح وظايف پست سازمانی  

          عنوان پست سازمانی :حسابرس نظارت مالی

 

  • انجام حسابرسی دستگاههای موضوع تبصره 5 ماده 72 قانون محاسبات عمومی.
  • انجام حسابرسی موردی حسب دستور مقام ما فوق.
  • ثبت اطلاعات ذیحسابان و انجام تغییر لازم در نرم افزار مربوطه.
  • انجام کلیه امور مربوط به تغییرو تحول ذیحسابان
  • تهیه پیش نویس استعلامات و نامه های ارجاع شده.
  • ارسال بخشنامه ها و دستوالعملهای مربوطه به ذیحسابان دستگاههای اجرایی.
  • انجام امور مربوط به ماده 47 قانون محاسبات عمومی.
  • انجام سایر امور ارجاع شده توسط رئیس گروه.

 

   شرح وظايف پست سازمانی  

                       عنوان پست سازمانی :حسابرس مسوول نظارت مالی

 

  • انجام حسابرسی دستگاههای موضوع تبصره 5 ماده 72 قانون محاسبات عمومی.
  • انجام حسابرسی موردی حسب دستور مقام ما فوق.
  • ثبت اطلاعات ذیحسابان و انجام تغییر لازم در نرم افزار مربوطه.
  • انجام کلیه امور مربوط به تغییرو تحول ذیحسابان
  • تهیه پیش نویس استعلامات و نامه های ارجاع شده.
  • ارسال بخشنامها و دستوالعملهای مربوطه به ذیحسابان دستگاههای اجرایی.
  • انجام امور مربوط به ماده 47 قانون محاسبات عمومی.
  • ارائه راهنمایی و آموزشهای لازم به حسابرسان گروه و مسئولین مالی دستگاههای اجرایی.
  • رسیدگی به پرونده های کسری ابوابجمعی در رابطه با موجودی اوراق بهادار تا حصول نتیجه با نظارت و هماهنگی رئیس گروه نظارت مالی.

 

 

شرح وظايف پست سازمانی 

                          عنوان پست سازمانی : کارشناس امور مالی (مسئول برگشت وجوه نقدی)

 

· اعلام شماره بستانکاری به دستگاههای اجرایی بابت برگشت وجوه اعتبارات هزینه ای ، برگشت وجوه اعتبارات درآمداختصاصی، برگشت وجوه اعتبارات تملک داراییهای سرمایه ای ، چک های بین راهی ، وجوه نامشخص ، وجوه اشتباه واریزی وصدورسندحسابداری بابت عملیات مزبور

· انتقال وجوه برگشتی ، چک های بین راهی ، وجوه نامشخص ، وجوه اشتباه واریزی به حسابهای خزانه داری کل وصدورسندحسابداری بابت عملیات مزبور

· درخواست تاییدیه بستانکاری بابت انتقال وجوه برگشتی ، چک های بین راهی ، وجوه نامشخص ، وجوه اشتباه واریزی به خزانه داری کل

· درخواست استرداد چک های بین راهی از خزانه داری کل وپرداخت پس از دریافت وجه ازخزانه داری کل .

· استرداد چک های بین راهی از حساب تمرکز وجوه چک های بین راهی .

 

   شرح وظايف پست سازمانی  

            عنوان پست سازمانی :رئیس گروه هماهنگی و تلفیق حسابها

 

  • دریافت حسابهای ماهانه و نهایی و سالانه دستگاههای اجرایی محلی و دستگاههایی که از اعتبارات استانی استفاده می کنند، برابر آئین نامه های ابلاغی  و اعلام وصول آنها.
  • پیگیری لازم بمنوظر دریافت بموقع حسابها
  • ارجاع حسابهای وصولی و صورتحسابهای واصله به حسابرسان
  • نظارت بر حسن انجام امور مربوط به رسیدگی حسابها
  • مراقبت و نظارت در امر تهیه و تنظیم بموقع صورتحساب عملکرد سالانه بودجه استانی
  • انجام راهنمائیهای لازم به ذیحسابیهای دستگاههای اجرایی محلی و ذیحسابیهای دستگاههای  مستقر در سطح استان در امر تهیه و تنظیم حسابها
  • ارسال نسخه چهارم حسابهای نهایی و سالانه به اداره کل تمرکز و تلفیق حسابها و روشهای حسابداری پس از رفع موارد واخواهی
  • اعلام آئین نامه ها، فرمها و دستوالعملهای جدید حسابداری دولتی به ذیحسابان مستقر در استان
  • ایجاد هماهنگی با حسابرسان مسئول در مورد نحوه رسیدگی و دستورالعملهای جدید ابلاغی
  • نظارت بر ثبت صورتحسابها در سامانه تمرکز و تلفیق و انجام هماهنگی های لازم با اداره کل هماهنگی، تلفیق و روشهای حسابداری
  • مدیریت امور مربوط به کارکنان تحت سرپرستی

 

 شرح وظايف پست سازمانی     

        عنوان پست سازمانی :رئیس گروه مطالعه و تحلیل وضعیت                بخشهای اقتصادی اقتصادی

 

  • انجام امور مطالعاتی و پژوهشی اقتصادی
  • تهیه گزارشات اقتصادی سالانه استان
  • نظارت برانجام امور دبیرخانه های مستقر در معاونت از جمله دبیر خانه ستاد هدفمندی یارانه ها و هسته پژوهشی
  • ساماندهی و هماهنگی جهت شرکت در همایشها، سمینارها و نمایشگاهها
  • شرکت در جلسات علمی و کارگروههای  اقتصادی
  • تهیه گزارشات عملکرد معاونت مربوطه بصورت فصلی و سالانه
  • مدیریت کلیه امور مربوط به کارکنان تحت سرپرستی