وزارت امور اقتصادی و دارایی در نظر دارد مناقصه فوق را به شماره نیاز (2003000009000009) را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبتنام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار مناقصه در سامانه از ساعت 8 روز یکشنبه تاریخ 1403/03/13میباشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه: روز چهارشنبه تاریخ 1403/03/23
جلسه توجیهی: روز شنبه ساعت 10 صبح مورخ 1403/03/26
مهلت تحویل ضمانتنامه شرکت در فرآیند ارجاع کار (پاکت الف) مناقصه به صورت فیزیکی: تا ساعت 16 روز شنبه تاریخ 1403/04/02
مهلت زمانی ارائه پیشنهاد در سامانه ستاد: تا ساعت 19 روز شنبه تاریخ 1402/04/02
زمان بازگشایی پاکات: ساعت 10:30 صبح روز یکشنبه تاریخ 1403/04/03
ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی می باشد:
1) جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مناقصه و ارائه ضمانتنامه شرکت در فرآیند ارجاع کار (پاکت الف):آدرس تهران- میدان امام خمینی- انتهای خیابان باب همایون- ساختمان مرکزی وزارت امور اقتصادی و دارایی- درب دو شمالی- اداره کل امور رفاهی و پشتیبانی و تلفن 39903444
2) علاقمندان به شرکت در مناقصه میبایست جهت ثبتنام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی(توکن) با شماره 1456 داخلی (9 الی 1) تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اینترنتیwww.setadiran.ir مراجعه نمایند.