موكب مركزی شهرستان ملكشاهی ،پذیرای بازگشت زوار اربعین

موکب ملکشاهی در روزهای اخیر، پذیرای حجم زیادی از زوار در بازگشت از کربلاست.

مدیران و کارکنان ادارات کل امور اقتصادی و دارایی ،مالیاتی و بانک ملی ایلام از مجموعه وزارت اقتصاد که به عنوان ادارات معین در شهرستان ملکشاهی انتخاب شده اند، این روزها با کمک امام جمعه، فرماندار و مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان در تلاش و تکاپو برای پذیرایی هرچه بهتر و سنگ تمام گذاشتن برای زوار اربعین حسینی در مسیر برگشت از کربلا هستند.

زیباترین و صمیمانه ترین موکب سالیان اخیر را این روزها می توان در پارک اصلی ملکشاهی مشاهده کرد.

چادرهای عشایری با تزیین زیبای چیت و جاجیم و علم و کُتل های حسینی، ساج های به ردیف گذاشته شده و پخت نان گرم و معطر به عشق امام حسین(ع)، حضور پیر و جوان و زن و مرد با ذوق و شوق فراوان برای خدمت رسانی، زیبایی موکب های ملکشاهی را صد چندان کرده است.

سعید رشنوادی بعنوان نماینده وزیر اقتصاد در استان و نماینده همکاران اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام ، با حضور میدانی و تلاش جمعی در کنار دیگر دستگاه های معین، جمع آوری کمک های مردمی از خیرین و همکاران، این روزها تمام هَم و غَم خود را جهت پذيرايي از زواری که شهرستان ملکشاهی را برای بازگشت انتخاب کرده اند، به کار برده است و با برگزاری جلسات متعدد در این شهرستان، تمام قد در کنار مسئولان ایستاده و با کمک همکاران مشغول خدمت رسانی به زوار راهپیمایی عظیم اربعین است.

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
آخرین بروزرسانی: