وزارت امور اقتصادی و دارایی در نظر دارد مناقصه فوق را به شماره نیاز ) 2002000009000001) را از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبتنام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار مناقصه در سامانه از ساعت 10 روز شنبه تاریخ 16/02/1402 میباشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه: روز پنجشنبه تاریخ 21/02/1402
مهلت تحویل ضمانتنامه شرکت در فرآیند ارجاع کار (پاکت الف) مناقصه به صورت فیزیکی: تا ساعت 16 روز یکشنبه تاریخ 1402/02/31
مهلت زمانی ارائه پیشنهاد در سامانه ستاد: تا ساعت 19 روز یکشنبه تاریخ 1402/02/31
زمان بازگشایی پاکات الف و ب : ساعت 00:9 صبح روز دوشنبه مورخ 1402/03/01
زمان جلسه توجیهی : ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1402/02/30
ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی می باشد:
1) جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مناقصه و ارائه ضمانتنامه شرکت در فرآیند ارجاع کار (پاکت الف):آدرس تهران- میدان امام خمینی- انتهای خیابان باب همایون- ساختمان مرکزی وزارت امور اقتصادی و دارایی- درب دو شمالی- اداره کل امور رفاهی و پشتیبانی و تلفن 39903444-39903115
2) علاقمندان به شرکت در مناقصه میبایست جهت ثبتنام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی(توکن) با شماره 1456 داخلی (9 الی 1) تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اینترنتیwww.setadiran.ir مراجعه نمایند.