به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان چهارمحال و بختیاری جلسه هماهنگي ذيحسابان و مدیران مالی استان با حضور آقایان غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری علی حیدری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، تهمتن عبداللهي مديركل، معاونین اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، ذیحسابان ومدیران مالی دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات اداره كل برگزار گردید.
در این جلسه استاندار بر برنامه ریزی ذیحسابان و مدیران مالی در خصوص تسریع در جذب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان با استفاده از ظرفیت پیمانکاران توانمند در پروژه های عمرانی تاکید نمود.ایشان جذب به موقع و بهینه اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای دستگاه های اجرایی را از جمله شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران برشمرد و ذیحسابان و مدیران مالی را مسئول صیانت از اعتبارات دستگاه های اجرایی دانست.
حیدری بر لزوم پیگیری تحقق تعهدات مالی وزارتخانه­ ها نسبت به دستگاه های اجرایی استان تاکید نمود.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز آزادی خرمشهر عنوان نمود که ذیحسابان و مدیران مالی برنامه ریزی ودقت لازم را به منظور جذب بهینه اعتبارات تملک داراییهای سرمایه ای سال 1401 را معمول نمایند.