اولین جلسه کمیته ارتقای سلامت اداری کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز برگزار شد

اولین جلسه کمیته ارتقای سلامت اداری کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ، دبیر و اعضای کمیته ارتقای سلامت اداری کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز در دفتر معاون توسعه مدیریت و منابع اداره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز ؛ امیر نادی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل هدف از برگزاری این جلسه را بررسی موارد مرتبط با سلامت کارکنان،نظافت و بهداشت محیط اداری عنوان کرد.

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۲:۲۱
آخرین بروزرسانی: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۲:۱۸

برچسب‌ها