به گفته وزیر اقتصاد با هدف حفظ پایداری زنجیره تأمین کشور، بخشی از مسیرهای وارداتی از بنادر جنوبی به بنادر شمالی و مرزهای زمینی منتقل میشود؛ این اقدام با برنامهریزی قبلی و هماهنگی با کشورهای همسایه انجام شده تا روند تأمین کالا بدون ایجاد کمبود در بازار ادامه یابد و تابآوری اقتصادی کشور تقویت شود.
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۴:۳۸
آخرین بروزرسانی: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۴:۳۹
کد مطلب: 740368